onsdag 27 februari 2013

#Edcampsthlm - Jante? Nopp!

Sportlovets första dag!
Och jag höll i Edcamp sthlm tillsammans med Magnus Blixt!

Kommer nu inte skriva om hur fantastiskt, kreativt, engagerande, inspirerande och kul det var! Det kommer i ett senare inlägg, ev i en annan blogg dessutom... vi får se =)

För ca 1,5 månad sen bloggade jag om att utmana sig själv, där avslöjade jag att ett av mina mål var att prata inför publik och hoppades på att ta mig mod att göra det innan det här året var slut. Efter det inlägget har flera peppat mig att göra det, framförallt via twitter.

Och nu har jag gjort det!!!
För första gången så pratade jag publikt inför en grupp vuxna människor som jag inte känner, ca 45 pers. Kommer nog inte ihåg ett enda ord jag sa eller hur jag sa det, men jag gjorde det!


















Och edcamp gick kanon! *stolt*

Efteråt när jag avslöjande hur nervös jag var och hur roligt det var efteråt, fick jag mycket positiv respons via mitt utvidgade kollegium; Twitter! 

Tack, tack, tack! Ni vet vilka ni är!

Har nu gått från att inte prata alls på #FETT13 till 2 min som snabbt blev 7min... Ja, vi får väl se hur det blir =)


//Camilla, är återigen sjukt nervös....




2 kommentarer:

  1. Tack Karin! Både för pepp och att du lämnar en kommentar på bloggen! =) #mademyday

    SvaraRadera